על מה הם חושבים? כך תלמדו את הילדים שלכם

הורות היא אחד הקסמים הגדולים ביותר בעולם. ברגע אחד, אנו מקבלים טייטל חדש – הורים, והחיים משתנים. אנו מוצאים עצמנו מתאהבים ביצור קטן שיצרנו בעצמנו, ומעוניינים להעניק לו את הטוב ביותר. אך אם נשים את הדברים על השולחן, נגלה שאין זה פשוט. לא תמיד קל לנו להבין את האוצרות הקטנים שלנו, ובדיוק בשביל זה נוצר פורטל הורים.נט – מאחורי הפסיכולוגיה של הילד אשר מזמין גם אותכם להכיר הורים נוספים, בקהילה תומכת המלווה על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומים שונים הקשורים בהורות.

מה תוכלו למצוא בפורטל?

הכל! או לפחות כל מה שיהיה עליכם לדעת כהורה לעתיד, או בהווה. בין היתר, ניתן למצוא מאמרים וכתבות בנושאים מגוונים כגון:

  • כלים להורות – סיפורים לפני השינה, תפריטים בריאים ורעיונות למתכונים, מריבות בין אחים וכיצד לפתור אותן, ועוד רבים. הורים נתקלים בלא מעט אתגרים המלווים את המשפחה והילדים בכל גיל.
  • תינוקות – בעיקר כשמדובר בתינוק ראשון, יש כל כך הרבה סימני שאלה. איך להחליף חיתול, האם להעיר את התינוק לאכילה או לתת לו לישון? מה לגבי עצירות וגזים? מתי מתחילים ללכת? מתי להפסיק להניק? כל אלו שאלות לגיטימיות אשר דורשות מענה.
  • גיל הרך – וולקאם לגיל הקשה ביותר לדעת רבים! כעת, הילדים מתחילים לפתח דעתנות וסקרנות, והאמינו לנו כשנספר שיש להם המון מה להגיד על כל דבר. איך להסביר להם מבלי לדכא את יצר הדעתנות והסקרנות? איך לדרבן את המנהיגות שלהם בגיל כה צעיר? מה לגבי תת רגישות חושית?
  • גיל היסודי – בבית הספר, צצות לעתים בעיות שלא היה ניתן לגלות קודם לכן. למשל, דיסקלקוליה או קושי בקריאה וכתיבה. חשוב לעקוב אחר התקדמות הילד ולהציע סיוע מקצועי בהקדם, על מנת למנוע פערים, שעלולים להוביל לחוסר בטחון.
  • גיל ההתבגרות – כל כך הרבה דברים מתרחשים בגיל ההתבגרות! הילדים מגלים את עצמם מכל בחינה אפשרית. זהו עשור של הבנת העצמי לעומת החברה, הכנה לקראת הצבא ועוד. בואו לקרוא עוד על החוויות שהמתבגרים שלכם עומדים לעבור וכיצד תוכלו להיות שם בשבילם.
  • ליקויי למידה והפרעות קשב – מדובר באחת התופעות הנפוצות ביותר במאה ה-21. בפורטל תמצאו מאמרים המפרטים מתי יש לחשוד בקיומן של הפרעות קשב וליקויי למידה וכיצד לטפל בהן.
  • טיפול משפחתי – על גירושין, תקופות קשות של מחלוקות ופערים, ועוד. תמצאו כאן חומרי קריאה שיעזרו לכם לשרוד את התקופה באופן המדויק והנכון ביותר מבלי לפגוע חלילה בילדים.
  • ועוד

הורות בקלי קלות

הורות היא בסופו של דבר מסע, מלא בטלטלות וסימני שאלה ובעיקר באהבה גדולה. כדי להכין אתכם לשלבים השונים במסע, אנו מזמינים אתכם אל פורטל הורים.נט – מאחורי הפסיכולוגיה של הילד וללמוד עוד על הדרך בה הילדים שלכם חושבים, ובהתאם לכך – כיצד תוכלו להיות שם בשבילם.

מאמרים נוספים

תרופות לטיפול בהפרעות נפשיות