הגדלת חזה ללא שתל

ניתוח הגדלת חזה

החזה הנשי הוא בין סימני ההיכר או אם אפשר לומר, חלק אימננטי ובלתי נפרד מההגדרה העצמית והזהות של כל אישה. אמנם, גודל החזה אינו מגדיר את האישיות אבל לכל אחת מאיתנו יש מערכת יחסים אינטימית ואישית עם החזה שלה: חלק מאיתנו מקבלות אותו באהבה ואחרות היו רוצות שיהיה קטן יותר, גדול יותר, עומד יותר, שונה, אחר…

הודות לטכנולוגיות השונות הקיימות כיום, שינוי גודל החזה כבר לא מהווה בעיה או עניין של מה בכך. למעשה, מדובר בפרוצדורה פשוטה למדי כך שניתן להגדיל את החזה באמצעות שתלים. עם זאת, מי שאינה מעוניינת בהגדלת החזה באמצעות שתלים יכולה להגדיל את החזה באמצעים אחרים.

איך נהנים מהגדלת חזה ללא שתל?

מסתמא כי הגדלת חזה ללא שתל היא כבר הדבר הבא בניתוחי החזה ולמעשה, יותר ויותר נשים מעדיפות ניתוח הגדלת חזה שאינו כולל שתלים. בסופו של דבר, מדובר בגוף שלנו והוא זה הסופג את החומרים שמפרישים שתלי הסיליקון כך שלמעשה, באמצעות הגדלת חזה ללא שתל ניתן להגיע לצורת החזה הרצויה לנו וכן לגודל החזה שאנחנו חולמות עליו וזאת בלי לעוות את הגוף ומבלי להחדיר אליו חומרים שונים ולא רצויים לנו.

הטכנולוגיה של הגדלת חזה ללא שתל

הגדלת חזה ללא שתל הינה למעשה שילוב של שני ניתוחים הידועים כניתוחים מקובלים: האחד הוא של שאיבת שומן ואילו השני הוא של השתלתו. בשלב הראשון שואבים את השומן מהגוף בניתוח פשוט לביצוע ללא חתכים וללא צלקות. לאחר הניתוח הגוף חוזר להיות כשהיה – פחות מסת שומן מסוימת. כתוצאה מכך, גם הגוף נראה חטוב יותר ומרבית הלקוחות מדווחות על תוצאות משביעות רצון. הליך שאיבת השומן אורך לא יותר משעה והמטופלת מורדמת באופן מקומי כך שהניתוח גם אינו כרוך בכאבים מסוימים.

בשלב השני מזריקים את שתל השומן שנשאב מהגוף לתוך החזה, כאשר לאחר ההזרקה – השומן מפוזר בחזה תוך פיזורו בצורה הרצויה ליצירת הצורה הרצויה של החזה. אם הלקוחה מעוניינת בהגדלה נוספת של החזה ניתן לחזור ולשאוב עוד נתח של שומן כחצי שנה לאחר ביצוע הניתוח הראשון.

ההזרקה אינה מתקיימת בפני עצמה אלא כוללת גם החדרה של חומרים המאפשרים את הקליטה הטובה ביותר של השתלים הודות להשתתפות כלי דם התומכים בהשתלה. הניתוח להזרקה של השומן לתוך החזה מאפשר גם ביצוע של תיקונים תוך כדי ההזרקה כך שהלקוחה יכולה להחליט אם ברצונה לשנות דבר מה במבנה החזה שלה על מנת לשוות לו מראה שונה.

הודות לטכנולוגיות מתקדמות הניתוח מתקיים ללא כאבים וללא בעיות או עיכובים ובכך הוא מאפשר לרבות לגלות את היתרונות הרבים המתקיימים בניתוחים פשוטים למדי ללא התערבויות חודרניות מדי וללא סיבוכים במהלך הניתוח.

מאמרים נוספים

תרופות לטיפול בהפרעות נפשיות