מדרסים בהתאמה אישית – לצעוד בריא יותר

לאחרונה שמתם לב שמשהו אינו כשורה; כאשר אתם הולכים יותר מידי, מורגשים כאבים באזורים מסוימים ברגליים. קשה לכם לעמוד זמן ארוך ועל ריצה בכלל אין על מה לדבר. אולי אתם נועלים נעליים לא נכונות לכם? לעתים, הפתרון נמצא אצל מומחה להתאמת מדרסים, כאשר אלו מותאמות באופן מדויק לכפות הרגליים והמבנה המיוחד שלהן, ויוצרות בסיס לתנועה נכונה. אכן, מדרסים בהתאמה אישית יכולים לחלוטין לשנות את אורח החיים של האדם, וברגע אחד לאפשר לו לבצע פעולות שעד לאותו רגע היו כמעט בלתי אפשריות עבורו; ריצה, עמידה ממושכת ועוד.

יתרונות של מדרסים בהתאמה אישית

המדרסים הם סוליה נוספת בפנים הנעל, שמטרתה לספק תמיכה ונוחות לכפות הרגליים. מדרסים בהתאמה אישית עושים זאת בדיוק, אלא שהיתרון הגדול שלהם טמון בכך שהם מיוצרים באופן אישי על פי צורת כף הרגל של המטופל. כך, התמיכה והיציבות מדויקות לאדם, ונמנעות פציעות פוטנציאליות. בנוסף, הדבר מקל על פציעות וכאבים קיימים בכפות הרגליים. מסיבה זו, נעזרים ספורטאים רבים במדרסים מותאמים אישית, לצד מטופלים שפשוט זקוקים לסיוע בהתנהלות היום יומית.

באופן טבעי, למדרסים המותאמים אישית יש יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם:

  • תרומה לבריאות גופנו – המדרסים מקלים על בעיות רגליים וגב, כך שבמהירות הבזק האדם, שסבל מכאבים ואי נוחות מבוקר ועד ערב, לומד לחיות ללא כאבים כלל. לפתע כל פעולה הופכת פשוטה יותר, ובלי לשים לב הוא הופך פעיל יותר.
  • כל כף רגל וצורתה שלה – לעתים עולה צורך להתאים מדרס שונה לכל כף רגל, בהתאם לצורתה. החדשות הטובות הן שזה לחלוטין אפשרי, וכך על ידי התאמה נכונה של מדרס ניתן להפחית את הכאב ולשפר את הניידות והתנועה.
  • שיווי משקל וקואורדינציה – כאשר היציבה שלנו אינה אופטימלית, אנו מסתכנים בבעיות שיווי משקל גם בלי שאנחנו שמים לב לכך. תפקיד המדרסים בין היתר הוא לשפר את היציבה וכך לפתור גם את בעיות שיווי המשקל, מה שמשפיע עד מאוד על איכות החיים.
  • השפעה חיובית על אורח החיים – בסופו של דבר, אין ספק כי מדרסים בהתאמה אישית הם בחירה מצוינת אשר ביכולתה להשפיע לחיוב על חיינו באופן כללי, כפי שעולה מהיתרונות הנ"ל. הם תורמים לבריאות הגוף, מפחיתים ומעלימים כאבים ואי נוחות ומאפשרים לכל אדם לנהל את חייו ללא היסח דעת שלילי שמקורו בכאב.

אתם לא חייבים לחיות עם אי הנוחות הזו!

מדרסים בהתאמה אישית הם פתרון מעולה, אשר מוכיח שוב ושוב שאין כל סיבה 'להתרגל' לכאב ולאי הנוחות. לאחר מדידה ובדיקה של כפות הרגליים, יוסי אברהם יתאים לכם את המדרס המדויק לכף הרגל ולבעיה ממנה אתם סובלים. פשוטו כמשמעו, אתם עומדים לבצע צעד ראשון לאיכות החיים המעולה שמגיעה לכם, צעד אחד שיוביל לעוד רבים!

מאמרים נוספים

תרופות לטיפול בהפרעות נפשיות