סוגי שתלים בחזה

עולם האסתטיקה הרפואית עבר שינויים מהותיים בשנים האחרונות, ובראשם התפתחות עולם ניתוחי החזה. אם בעבר הקטנת או הגדלת חזה היה בגדר חלום עבור נשים רבות, היום מדובר בניתוחים פופולאריים שסייעו למאות אלפי נשים ברחבי העולם להרגיש יותר שלמות עם עצמן. אחד העזרים שסייעו בשינוי המהותי הזה הוא שתלי החזה, אך האם ידעת שיש יותר מסוג אחד של שתל?

במידה וגם את עתידה לעבור הליך של הגדלת/הקטנת חזה, או שאת מתעניינת באחד כזה, אנחנו מזמינים אותך להמשיך ולקרוא. אספנו עבורך את כל המידע החשוב על סוגי שתלים בחזה שכל אישה צריכה להכיר.

למה יש כמה סוגי שתלים בחזה?

רגע לפני שנצלול לסוגים עצמם, חשוב שנסביר מדוע עולם הרפואה טרח להכין סוגים רבים כל כך של שתלים. התשובה לכך טמונה בעובדה שכל אישה היא שונה. לכל אחת יש מבנה גוף שונה, יש רגישויות שונות ויש צרכים שונים. על מנת שהרופאים והמנתחים יוכלו להעניק לכל אישה את השדיים שהיא תמיד רצתה, היה עליהם להרחיב את היצע האביזרים שלהם. כך, גם נשים אשר סובלות ממצבים מורכבים באזור החזה יכולות להנות משתלים שמתאימים להן ולא יסכנו את בריאותם.

סוגי שתלים בחזה – צורת השתל

אחד המאפיינים הבולטים ביותר שמבדילים סוגי שתלים בחזה זה מזה הוא צורת השתל. כיום, עולם הרפואה האסתטית עושה שימוש בשתי צורות של שתלים בחזה:

  1. שתלי טיפה (אוטונומיים) – כפי שאפשר להבין משמם, שתלי טיפה הם שתלים בעלי צורה המדמה טיפה. רופאים יבחרו להשתמש בשתלים מסוג זה כאשר הם ירצו לדמות כמה שיותר את צורת השד החדש לצורתו של שד טבעי. כיום, כאשר הנטייה הרפואית היא להגיע כמה שיותר קרוב לטבעיות, רופאים רבים יעדיפו להשתמש בשתלים מסוג זה.
  • שתלים עגולים – שתלים מסוג זה אלו שתלים עגולים בצורה מושלמת, בעלי צורה כדורית, אשר יעניקו לחזה של המטופלת מראה קצת פחות טבעי ויותר מעוצב, בדומה לפעולה שתבצע חזיית push-up.

סוגי שתלים בחזה – חומר השתל

הבדל נוסף בין סוגי שתלים בחזה הוא החומר שנמצא בתוך השתל עצמו, כלומר החומר שממלא את המעטפת ושנותן לו את העמידות שלו. בתחילת הדרך של הניתוחים האסתטיים, היה נהוג להשתמש בשתלים המלאים במי מלח. נהוג להשתמש בתמיסה הזו גם היום, אך השיטה פחות פופולארית בעקבות מקרים רבים של דליפות ואורך חיים קצר יחסית. רופאים מומחים בארץ יעדיפו להשתמש בשתלי סיליקון, שתלים עמידים במיוחד. היתרון הגדול של הסיליקון הוא העובדה שהמרקם שלו דומה לשל ג׳לי, מה שמאפשר התאמה אישית לכל מטופלת.

סוגי שתלים בחזה- גודל השתל

כמובן שאחד הדברים שמבדילים שתלי בחזה אחד מהשני הוא הגודל שלהם. אם בעבר סוגי שתלים בחזה היו באים בשניים או שלושה גדלים בלבד, היום המגוון הוא הרבה יותר רחב. במדינות שונות ברחבי העולם, ובראשם ארצות הברית, ניתן לראות שתלים מוגזמים בגודלם, אך בארץ נהוג לשמור על סדר גודל ששומר על האסתטיות והטבעיות של האישה. כל רופא וכל מנתח יכול לבחור ולעבוד עם גדלים שונים של סוגי שתלים בחזה, כך שמומלץ לשאול את הרופא המטפל בנוגע לגודל השתל הנכון בעבורך.

אז איך בוחרים מבין כל סוגי השתלים בחזה?

כשזה מגיע לבחירת סוגי שתלים בחזה, הבחירה הטובה ביותר שאת יכולה לעשות היא להתייעץ עם הרופא/ה שמטפלים בך ועתידים לנתח אותך. רק רופאים מוסמכים יוכלו לסייע לך לבצע בחירה שתגרום לך להרגיש ולהיראות טוב מבלי לסכן את בריאותך.

מאמרים נוספים

תרופות לטיפול בהפרעות נפשיות