טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ – מדויקים יותר וטובים יותר

מאז ומתמיד, הביקור אצל רופא השיניים נחשב לסיוט הכי גדול של לא מעט אנשים. כיום, עם הטכנולוגיה שהולכת ומתקדמת, נוצרות שיטות טיפול חדשניות שאינן כרוכות בכאבים והליכים מסובכים, עם טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ שכבר מזמן לא נחלתם של הניתוחים בלבד. למיקרוסקופ יתרונות עצומים והוא מאפשר לבצע טיפולים בכירורגיה זעירה ולא פולשנית, ללא חתכים מיותרים וכאב רב.

הכל על טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ ויתרונותיהם

לפני שנרחיב על יתרונותיהם של טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ שווה להכיר מעט את המיקרוסקופ הדנטלי. הוא מאפשר הגדלת האזור הטיפולי פי 25, כך שהרופא יכול לראות פרטים קטנים שכנראה לא היה מצליח לזהות בשום דרך אחרת. כך, המיקרוסקופ יוצר תנאים אידאליים לביצוע הליכים שונים ומדויקים יותר. בנוסף, המיקרוסקופ מאיר את אזור הטיפול, ואף מעביר תמונה חדה באמצעות מצלמה המאפשרת לצלם תמונות סטילס ווידאו של ההליך. הרחבה נוספת תוכלו לקרוא באתר – https://savion-c.co.il/

והיתרונות של השימוש במיקרוסקופ? ובכן, יש לא מעט כאלו:

  • טיפול שאינו פולשני – השימוש במיקרוסקופ טיפולי מאפשר לבצע הליכים שבעבר נחשבו לפולשניים ולא נעימים במיוחד, להרבה יותר פשוטים – לרוב ללא חתכים מיותרים.
  • החלמה מהירה – בשל העובדה שהטיפול עצמו אינו פולשני ולא גורם טראומה רצינית לחלל הפה, הרי שגם תהליך ההחלמה יהיה מהיר יותר, לצד בריאות החניכיים והשיניים שנשמרת לאורך זמן.
  • הרופא מודע להכל – בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המותקנת במיקרוסקופ, הרופא מקבל את כל המידע והנתונים הנדרשים לו בכדי להשלים את הטיפול ולהגיע לתוצאות טובות יותר.
  • דיוק מרבי – בנוסף, גם את הטיפול עצמו יוכל לבצע בדיוק יתרה בזכות מצלמות HD ותאורה מיוחדת המותקנות שתיהן על גבי המיקרוסקופ. אלו, עוזרים לדייק ולהכווין את הרופא באזור המטופל, לאבחן ולתכנן היטב את ההליך. הרי באופן הגיוני וטבעי, כשרופא רואה טוב יותר במה הוא עוסק, סביר שיעשה עבודה טובה יותר.
  • טיפול אחד וסיימנו – טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ כידוע, הם הרבה יותר מדויקים. בשל כך, פוחת הסיכוי שיצוצו בעיות נוספות או שהרופא יפספס אלמנטים אחרים שצריך לטפל בהם. המשמעות היא שבמקום שני טיפולים למשל, ייתכן שביקור אחד אצל הרופא יספיק בכדי לסגור את הפינה ולשחרר אתכם להמשך שגרה נטולת כאבים, ועם שיניים מושלמות.

לא עוד חרדה דנטלית!

אולי היתרון הגדול ביותר של טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ הוא שבזכותם, רבים שחשו מבוהלים מהביקור אצל רופא השיניים, יוכלו לנשום עמוק ולדעת שהם נמצאים בידיים טובות. שהטיפול לא הולך לכאוב, שלא יהיה צורך בטיפול פולשני, ושכעת יוכלו להעניק לחלל הפה שלהם את הטיפול ההולם והאיכותי ביותר ללא פחד וחשש.

מזדהים עם התחושות הללו? זה הזמן לחפש מרפאה המשלבת טיפולי שיניים עם מיקרוסקופ דנטלי, ולהיחשף לעולם חדש של טיפולי שיניים נטולי כאבים, מהירים, מדויקים ועדינים הרבה יותר.

מאמרים נוספים

תרופות לטיפול בהפרעות נפשיות